تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به ۴ تیم برتر جام باشگاه‌های آسیا ندارد.

قبل از اینکه بازی‌های پایانی مرحله مقدماتی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان به سرانجام برسد، چهره 4 تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شده است.

با توجه به نتایج کسب شده در گروه A الریان قطر و الکاظمه کویت و در گروه B الدحیل قطر و النجمه بحرین به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند.

بدین ترتیب ایران با وجود میزبانی در این رویداد، نماینده‌ای در بین ۴ تیم برتر نخواهد داشت و تیم‌های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی شانسی باید برای رسیدن به مقام‌های پایین‌تر تلاش کنند.

سپاهان که فقط برابر الریان قطر شکست خورده بود و الکاظمه کویت را شکست داده بود، قربانی باخت امروز الریان برابر تیم کویتی شد. همین اتفاق واکنش کادرفنی و بازیکنان سپاهان را هم در پی داشت و باعث درگیری بین بازیکنان این تیم با بازیکنان تیم‌های قطری و کویتی شد.

زردپوشان اصفهانی که هم‌اکنون با تیم عمانی روبرو شدند و با اختلاف زیادی پیش هستند، با وجود برتری در این بازی هم نمی‌توانند به جمع ۴ تیم برسند و باید در ادامه این رویداد برای رسیدن به مقام پنجم تلاش کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار