مسئولیت بزرگ شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت شرکت ملی پست باشد.

عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیئت مدیره، مدیران کل ستادی و اجرایی شبکه پستی کشور با اشاره به این که شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک، مسئولیت بزرگی برعهده دارد گفت: از مدیران این شرکت می خواهم تا برای افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم تلاش کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر سه مولفه سرعت، کیفیت و خوش خلقی با مشتریان به عنوان محور‌های اصلی در انجام فرایند‌های پستی تاکید کرد.

زارع پور با تاکید بر این که ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت باشد، افزود: توسعه زیرساخت‌ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از فناوری‌های نوین باید منجر به ارائه خدمت با کیفیت شود.

وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به مردم از طریق پیام‌رسان‌های داخلی به ویژه شبکه «ویراستی» برای ارتباط بهتر، از تمام مدیران پست خواست که بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان در این شبکه پیام رسان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به این که تامین معیشت کارکنان پست اهمیت زیادی دارد، در این جلسه از افزایش دریافتی همکاران پستچی و کارکنان این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بر اساس همین گزارش، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و برخی از مدیران شرکت ملی پست درباره مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن موضوعاتی را مطرح و پیشنهاداتی ارائه کردند.

ضعف زیرساخت‌های پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح پرداختی‌ها متفاوت، افزایش نقش رگولاتوری پست در بازار پستی، ایجاد مرکز تحقیقات و پژوهش پست و فقدان راهبرد بلندمدت به دلیل چالش‌های روزمره، از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.

برچسب ها: پست ، پست هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار