محسن نصر اصفهانی گفت: هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی تلاش می کند تا مهمات و تجهیزات مورد نیاز ما را تامین کند.

محسن نصراصفهانی سرمربی تیم ملی تپانچه درباره شرایط تیم ملی تپانچه برای حضور در مسابقات پیش‌رو اظهار کرد: هشتمین اردوی تیم ملی تپانچه برای حضور در بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در باکو از  سی و یکم اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی استارت خورده و دوباره جهت برگزاری اردوی متمرکز به میزبانی هیئت کرمانشاه تمرینات خودمان را در آنجا ادامه خواهیم داد. دوباره پس از چند روز تمرین ۱۶ خرداد به تهران خواهیم آمد.

او ادامه داد: هیئت رئیسه فدراسیون تیراندازی در تلاش است مهمات و تجهیزات مورد نیاز بازیکنان تیم ملی را جهت آمادگی برای مسابقات پیش‌رو فراهم کند و در این راستا اردویی جهت تامین مهمات و به روزرسانی تجهیزات تیم ملی در هانوفر از روز ۲۲ خرداد تا سوم تیر برای ما تدارک دیده است تا برویم و در آنجا پیگیر تمرینات باشیم. این اردو مختص ورزشکاران تیراندازی است که از فشنگ استفاده می‌کنند مانند تیم ۲۵ متر تپانچه بانوان و ۵۰ متر تفنگ آقایان که قرار است به بازی‌های آسیایی بروند. مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تا بتوانند شرایط را برای حضورمان در آنجا فراهم کنند.

سرمربی تیم ملی تپانچه درباره عملکرد تیم ملی در مسابقات جام جهانی باکو گفت: خداراشکر به واسطه تمریناتی که انجام داده بودیم نتایج عالی و رضایت‌بخش بود و با یک مدال طلا و یک نقره بهترین عملکرد تاریخ تیراندازی را رقم زدیم و با همین ۲ مدال رتبه سوم را به دست بیاوریم و ان‌شاالله بتوانیم در بازی‌های آسیایی نیز شگفتی‌ساز شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار