معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: امسال بیش از ۱۰ هزار خدمت در قالب طرح هادی به روستا‌های استان ارائه خواهد شد.

محمود اکبری فضلی گفت: در خوزستان ۲ هزار و ۲۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که در چند سال اخیر موفق به اجرای طرح هادی در اغلب این روستا‌ها شدیم، بطوریکه یکهزار و ۸۰۰ روستا در استان از مزایای این طرح بهره‌مند شده‌اند. 

او می‌گوید: امسال هزار طرح روستایی استان در قالب طرح هادی انجام و طرح هادی ۲۳۴ روستا بازنگری خواهد شد و در قالب این طرح خدمات نوسازی و بهسازی شامل؛ ایجاد زیرساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستا ارائه می‌شود.
 
به گفته اکبری فضلی تا پایان امسال برای روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز ۸ هزار جلد سند صادر می‌شود، پارسال طرح هادی برای ۴۳۴ روستا در استان خوزستان آغاز شد و در ۷۰۰ روستا نیز اجرای طرح هادی انجام گرفته است.

معاون عمران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان می‌گوید: همچنین پارسال ۶ هزار و ۸۴۰ سند برای روستاییان صادر، ۱۵۰ هکتار زمین از منابع ملی در قالب طرح هادی روستایی تملک و ۳۰۰ قطعه زمین به اهالی این روستا‌ها واگذار شد.

این مقام مسئول گفت: همچنین برای امسال برنامه داریم که ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی را تملک و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان واگذار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.