سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بافق و امام جمعه سابق شهرستان دماوند گفت: امام خمینی (ره) با کیمیاگری بر روی تربیت و تهذیب مردم، باعث ایجاد تحول و انقلاب شد.

حجت الاسلام محمد علاءالدینی سخنران مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در امامزاده عبدالله بافق گفت: امام خدایی بود و خدایی تربیت و نفوس را طلا کرد و از مردم کوچه و بازار فرماندهانی ساخت، چون شاهرخ ضرغام که به حر انقلاب معروف بود. 

او خاطرنشان کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس نتیجه تربیت امام (ره) بودند که تا آخرین قطره خون پای نظام و انقلاب خود ایستادگی کردند. 

علاءالدینی گفت: امام با شناخت خیلی خوب از مردم فرمود میزان رأی مردم است چراکه میدانست مردم برای حفظ انقلاب خود، بهترین رأی‌ها را می‌دهند. 

او بیان کرد: امام در ۶۰ سالگی رهبری انقلاب را به دست گرفت و این یعنی با ۶۰ سال خود ساختگی و تجربه، توانست تحول و انقلاب ایجاد کند. 

سخنران مراسم گفت: وقتی امام انقلاب کرد، یک نویسنده مصری نوشت این خمینی غرب را به زانو و شرق را به تحیر در می‌آورد و کشور‌های عربی را به تنگنا می‌کشاند و همین هم شد. 

او عنوان کرد: امام (ره) تا آخرین روز‌های حیات سراسر سازنده و تربیتی خود، سخنرانی‌های بسیاری داشتند که این سخنرانی‌ها نیز اثرات تربیتی زیادی برای نفوس مستعد داشت. 

علاءالدینی گفت: امام را بعد از ۴۴ سال زنده می‌پنداریم، زیرا راه و تفکر ایشان امروز در امت اسلامی زنده است.

او بیان داشت: شخصیت امام تا حد بسیار زیادى به اهمیت و عظمت آرمان‌های او مربوط مى‏شد و او با همت بلند خود، هدف‌هاى بسیار عظیمى را انتخاب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.