مدیرکل بندر امیرآباد در دیدار با مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران بر اهمیت همکاری‌های دو سویه در جهت اعتلای اقتصاد دریا محور تأکید کرد.

محمدعلی موسی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد در دیدار با مدیر عامل شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) ضمن تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت صنایع دریایی صدرا، ساخت، تعمیر و نگهداری شناور‌های دریایی را یکی از مولفه‌های مهم اقتصاد دریامحور برشمرد که وجود دو ارگان دریایی راهبردی بندر امیرآباد و کشتی سازی صدرا در مجاورت هم، فصل مشترک و همکاری‌های موثری را می‌تواند در تجارت منطقه رقم بزند.

او با بیان اینکه بندر امیرآباد از دیرباز با شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) همکاری‌های مختلفی در زمینه تعمیر و سرویس شناور‌ها دارد ابراز امیدواری کرد این همکاری و تعاملات در آینده افزایش و فصل جدیدی از مناسبات همکاری را بین این دو ارگان دریایی شاهد باشیم.

موسی پور در ادامه از وضعیت اسکله ها، حوضچه و زیرساخت‌ها و توانمندی‌های تاسیساتی صدرا بازدید و بر تسریع عملیات ساخت ۴ فروند شناور در دست اقدام با هدف توسعه ناوگان ایرانی در خزر تاکید کرد.

او در پایان به منظور هم اندیشی و ارتقا ظرفیت و توان عملیات دریایی و بندری، تشکیل کارگروه مشترک و برگزاری نشست دوره‌ای ارگان‌های دریایی منطقه را خواستار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار