کارشناس بازار سرمایه گفت: پخش برخط مجامع عمومی شرکت‌ها می‌تواند به سهامداران شرکت‌ها کمک کند تا به دور از هر حاشیه و محدودیتی از ریز جزئیات اخبار شرکت‌ها با خبر شوند.

آقای غفوری گفت: الزام پخش برخط مجامع عمومی شرکت‌ها که به تازگی سازمان بورس اوراق بهادر مصوبه آن را ابلاغ کرده است اقدامی مثبت و خوب قلمداد می‌شود بر این اساس سهامداران می‌توانند بدون محدودیت‌های جغرافیایی مجامع شرکتی که در آن سهم دارند را مشاهده کنند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: این پخش برخط مجامع عمومی شرکت‌ها با توجه به اهمیت مجامع که در آن سود تقسیمی به سهامدار مشخص، نقشه راه شرکت ها بیان و دیگر نکات حائز اهمیت در آن شکل می‌گیرد، نقطه روشنی است که شفافیت را هم افزایش می‌دهد.

او می‌گوید: پخش برخط مجامع عمومی شرکت‌ها در کل می‌تواند به سهامداران شرکت‌ها کمک کند تا به دور از هر محدودیت و حاشیه‌ای ضمن بهره بردن از مجامع از ریز جزئیات صورت‌های مالی ، صحبت‌های هیئت مدیره شرکت‌ها و اخبار مربوط به شرکت با خبر شوند و تحلیل اصولی‌تر و درستی از سهام خود داشته باشند که این نیز سبب تصمیم گیری مطلوب‌تر از سوی سهامداران برای آینده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار