مردم یاسوج در سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به سوگ نشستند.

مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) صبح امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: امام خمینی (ره) مظهر اتحاد در جهان اسلام است.

وی افزود: امام خمینی (ره) پرورش یافته‌ی مکتب پر برکت قرآن کریم بود و اندیشه و عملکرد او تبلور «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» بود.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) درس وحدت‌گرایی را در مدرسه‌ی وحی آموخته بود اضافه کرد: ظهور امام خمینی (ره) در عصر ناامیدی، زمینه‌ساز و حرکت‌دهنده‌ی مسلمانان به سمت بهره‌گیری از ظرفیت‌های آنان بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: ایمان امام خمینی (ره) به وحدت را همه باور داشتند چرا که هم شیعیان فرمان وحدت‌گرایی را از او بار‌ها شنیده بودند و هم اهل تسنن به این ایمانِ او ایمان داشتند.

وی اضافه کرد: بی دلیل نبود که وقتی او آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس خواند، همه مسلمانان، شیعه و سنی سال‌ها، این سخن او را یکپارچه در برابر سلطه‌گران و در سطح امت اسلامی به نمایش گذاشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.