مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از بازارسازی برای فروش محصولات صنایع‌دستی مازندران در سایت‌های فروش بین‌المللی خبر داد.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از بازارسازی برای فروش محصولات صنایع‌ دستی مازندران در سایت‌های فروش بین‌المللی خبر داد و گفت: گروه سرمایه‌گذاری «انتخاب مفید» نماینده استاندار مازندران از کارگاه‌های فعال و دارای ظرفیت صنایع‌دستی سراسر استان، بازدید کرد.

او افزود: این گروه سرمایه‌گذاری با بیش از چند صد میلیون دلار سرمایه‌گذاری از طریق تجارت الکترونیک و فروش در سایت‌های کافه کادو، آرکارنو، hole sale pershian,hole sale russa,hole sale arabic, hole sale torkish,hole sale english, به سرمایه‌گذاری در خرید عمده و ایجاد پلتفرم‌های زمینه‌ساز فروش برای تولید‌کنندگان انواع محصولات اقدام کردند.

برزگر گفت: دراین تالار‌ها بیش از میلیون‌ها محصول در معرض فروش جهانیان قرار دارد که از طریق تیم‌های قوی متشکل از ۷۰۰ دکتر که عضو هیئت علمی دانشگاه‌های بزرگ جهان هستند به جستجو و عملیات پژوهشی تحقیقات بازار می‌پردازند.

او با بیان اینکه این گروه متخصص تحقیقاتی با هزینه سنگینی از سوی گروه سرمایه‌گذاری «انتخاب مفید» حمایت می‌شوند، افزود: بازارسازی و عملیات تحقیقات بازار برای محصولات در سایت‌های مختلف این گروه به نتایج صادراتی و فروش عمده خارجی منتهی می‌شود.

برزگر گفت: صنعت‌گرانی که با این گروه سرمایه‌گذاری همکاری کنند، به چند صورت ممکن است مورد حمایت و مشارکت قرار بگیرند، نخست این گروه حاضرند با سرمایه‌گذاری کلان و یا حتی وارد کردن مواد اولیه با هزینه کمتر به صنعتگران کمک و از آن‌ها حمایت کنند.

این گروه سرمایه‌گذاری از کارگاه‌های صنایع‌دستی بهشهر، ساری، قائم‌شهر، بابل، بابلسر، آمل و. بازدید کردند و نتایج مفیدی حاصل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.