مراسم ارتحال امام خمینی (ره) امروز در یزدان آباد شهرستان زرند برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن ایزدی یزدان‌آبادی، امام جمعه یزدان‌آباد، شامگاه ۱۳ خردادماه در مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه حرکت امام راحل ادامه نهضت عاشورا و حرکت اهل‌بیت (ع) بود، گفت: امام  (ره) در حرکت خود از کسی نهراسید و با روحیه استکبار ستیزی، اخلاق، سعه سدر، صبر، شجاعت و توکل مبارزه خود را ادامه داد. 

او با بیان اینکه نترسیدن امام خمینی (ره) از هیاهوی دشمن به معنای صبر و توکل است، افزود: علت حضور سیل عظیم جمعیت در تشییع امام راحل، حرکت الهی ایشان بود و معنویت امام خمینی (ره) ثابت شده است به همین دلیل با وجود مشکلات بسیار، ملت دست از اعتقادات خود برنداشتند و همچنان پشتیبان ولایت فقیه هستند.

امام جمعه یزدان‌آباد با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره) مبنی بر حفظ انقلاب و نهراسیدن از دشمنان، بیان داشت: باید حواسمان باشد که خون‌های زیادی پای این اعتقادات ریخته شده است و نباید در مسیر دشمن حرکت کنیم؛ زیرا دشمنان برای این مملکت همچون گرگ‌هایی دندان تیز کرده‌اند.

او با اشاره به تلاش های زیاد دولت سیزدهم گفت: با تلاش این دولت انقلابی در آینده  گشایش های زیادی  خواهیم داشت و مردم شاهدآن خواهندبود.

حجت‌الاسلام ایزدی یزدان‌آبادی افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آینده امیدوارهستند و ما هم امیدوار خواهیم بودو به یاری خدا رونق های زیادی اتفاق خواهد افتاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار