شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب ضمن استقبال از اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، از همه دوستداران نظام اسلامی تقاضا کرد دولت را در اجرای این طرح یاری کنند.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیک که در راستای سیاست‌های عدالت‌بخش نظام اسلامی و به منظور تامین سبد تغذیه خانوار‌های کم درآمد است را به فال نیک می‌گیریم ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک، دهک‌های کم برخوردار دیگر نیز مشمول این طرح ملی شوند.

این شورا اظهار کرد: اجرای این طرح که از جمله مصوبات عدالت بخش مجلس انقلابی است، نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های مسوول خواهد بود تا دولت بتواند با تنظیم بخش‌هایی از بازار مصرف کالا‌های اساسی، در مسیر تحقق شعار سال به ویژه در بخش مهار تورم و ثبات بازار گام موثری بردارد.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب همچنین اعلام کرد: این شورا با توجه به دستاورد‌های این طرح که مهار آسیب تورم بر سفره طبقات کم درآمد، استمرار اصلاحات کلان اقتصادی دولت سیزدهم، تولید سرمایه اجتماعی و امیدآفرینی خواهد بود، از همه دوستداران نظام اسلامی تقاضا دارد دولت را در اجرای این طرح یاری رسانده و بستر‌های فراگیری آن را برای دهک‌های دیگر کم درآمد جامعه مهیا سازند تا امید به حل مشکلات کشور در میان مردم تجلی بیشتری یابد.

بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرحله جدید طرح ملی کالابرگ الکترونیک با افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه با هدف حمایت دولت مردمی از اقشار کم‌درآمد از امروز (۱۳ خرداد) برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی (ره) و سازمان بهزیستی اجرایی می‌شود.

طرح کلی کالابرگ الکترونیک سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد و از امروز در همه استان‌ها اجرایی می‌شود که مرحله اول این طرح ملی برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در دهک‌های اول تا سوم اجرا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار