استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تخصیص هشت هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر اول رئیس جمهور به استان گفت: از استان‌های پیشرو در جذب اعتبارات دور اول سفر هستیم.

آقای عابدین خرم با اشاره به تصویب ۱۹ هزار و ۳۷۳ میلیارد تومان اعتبار برای استان آذربایجان شرقی در سفر خرداد پارسال آقای رئیسی به استان اظهار کرد: این اعتبار برای سه سال در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات سفر رئیس جمهور علاوه بر اعتبارات سالانه رایج استان‌ها است ادامه داد: تکمیل مقبره الشعرا و تملک خانه باقرخان در تبریز اولویت دولت است.

آقای خرم به سرمایه گذاری بیش از ۲۲۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در استان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور در دور دوم سفر استانی با فعالان اقتصادی و تولیدی استان دیدار می‌کند.

وی با اعلام اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خط آهن بستان آباد _ خاوران به بهره برداری می‌رسد اضافه کرد: عملیات اتصال ایستگاه خاوران به ایستگاه مرکزی تبریز پس از سفر رئیس جمهور به جد دنبال می‌شود.

استاندار  آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این سفر با مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان دیدار می‌کند و نشستی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان خواهد داشت.

وی بررسی روند پیشرفت طرح‌ها و ارزیابی مصوبات سفر سال گذشته را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و گفت: طرح‌ها و منابعی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده در سفر دوم رئیس جمهور مصوب خواهد شد و تفاهم نامه‌ای با بخش خصوصی امضا خواهد شد تا توسعه استان شتاب گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.