واژگونی خودرو پراید در کمربندی اکبرآباد فوت راننده را به همراه داشت.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: در تاریخ ۱۲خرداد ماه ساعت۲۲:۵۰، طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۵ و۱۴و۲۲ را به همراه گروه امداد و نجات به محل حادثه در کمربندی اکبرآباد اعزام کرد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پس ازانحراف از مسیر اصلی واژگون می‌شود.

بر اثر این حادثه خودرو سواری از حاشیه کمربندی خارج و راننده به بیرون پرتاب میشود که توسط تیم عملیاتی مشاهده و تحویل نیرو‌های اورژانس می‌شود، و با توجه به احتمال وجود سرنشین درون خودرو و پرتاب به اطراف عملیات تجسس بوسیله واحد نوررسان و تیم تجسس به مدت ۳ ساعت به طور کامل انجام شد.

متاسفانه در این حادثه راننده خودروی سواری پراید فوت شده بود.

همچنین بنابر این گزارش آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل، از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
ببخشید در روزنامه خبر نمیشه پیام داد گفت بود دو جوان 18 ساله 23 ساله که سه روز بود عروسی کرده بودن در را خانه یکی از چرخ های ماشین در چاله میفت و خورو واژگون میشه و در همین حین کامیون با خورو شون برخورد میکه و داماد 23 سال در دم جان باخت و عروسم در کما رفت و عموی دختر اعضای بدن مینا رو به بیماران نیازمند اهدا میکنند خیلی دلم براشون سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
شب بود جلوشو نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
اخی چقد میگه با سرعت بالا حرکت نکنید هیچی خانواده داغدار شد تسلیت
آخرین اخبار