سخنگوی کاخ کرملین با اشاره به گسترش ناتو علی‌رغم میل باطنی اروپا گفت که آمریکا هر سازی بزند اروپا می‌رقصد.

دمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در سخنانی با اشاره با گسترش ناتو و سخنان اعضای این ائتلاف در نشست روز گذشته مولداوی گفت که آمریکا هر سازی بنوازد، اروپا می‌رقصد.

براساس گزارش اسپوتنیک، پسکوف در ادامه درخصوص مواضع ضد روسی لهستان گفت: «روابط ما با ورشو اکنون در سطح صفر است و لهستان همیشه دشمن روسیه یا بخشی از دشمنی‌ها با آن بوده است».

او در ادامه در خصوص نگرانی روسیه از گسترش ناتو برای آینده خود گفت که «بسیاری از کشورهای اروپایی این نگرانی را درک می‌کنند. درخواست زلنسکی برای پیوستن اوکراین به ناتو اما نشانه عدم تمایل کی‌یف برای حل بحران از طریق مذاکره است».

در نشست روز گذشته ناتو در مولداوی دبیرکل ناتو ادعا کرد کشورهای عضو این ائتلاف موافق عضویت اوکراین در ناتو هستند در همین حال ساعتی بعد وزیر خارجه آلمان سخنان او را رد کرده و گفت که ناتو نمی‌تواند کشوری را که درحال جنگ است را به عضویت بپذیرد. با این وجود ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در بدو ورود به مولداوی دوباره درخواست عضویت در را تکرار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۳:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
جناب پسکوف عزیز بعنوان دوست مشفق به نظرم شما با تعلل در خاتمه تصرف اکراین فرصت تنفس به امریکا دادید. این صید نباید با تانی صید شود. کوتاه سخن گفتم.
آخرین اخبار