مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: دیباج دامغان با ۲۸ و ۲ دهم میلیمتر بیشترین بارندگی را در طی ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان ثبت کرد.

مصطفوی  ابراز کرد: بیشترین بارندگی بعد از دیباج دامغان به تربیت مربوط به روستای تاش از توابع شهرستان شاهرود با ۲۷ میلیمتر، روستای لرد از توابع شهرستان مهدیشهر با ۲۶ میلیمتر و روستای آستانه در دامغان با ۲۰ و ۲دهم میلیمتر بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته میزان بارندگی در سمنان ۶ دهم میلیمتر، در شاهرود هفت و ۶ دهم میلیمتر، در مهدیشهر یک و نیم میلیمتر و در دامغان چهار و یک دهم میلیمتر بود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان در این باره ابراز داشت: سامانه بارشی تا پایان وقت سه‌شنبه هفته آینده در استان فعال است و رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق به ویژه در نواحی شمالی و در ساعات بعدازظهر و شب پیش‌بینی می‌شود.

مصطفوی با اشاره به احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد متاثر از حضور این سامانه بارشی، افزود: احتمال جاری شدن رواناب و سیلاب نقطه‌ای، احتمال اختلال در تردد در محورهای ارتباطی، احتمال خسارت در بخش کشاورزی ناشی از بارش تگرگ، مهمترین مخاطره‌ها طی این روزها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.