فرماندار بیله سوار گفت: سیل روز‌های اخیر حدود پنج هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل، تاسیسات زیربنایی و طرح‌های تولیدی این شهرستان وارد کرد.

صاحبعلی اصغری فرماندار بیله سوار گفت: سیل روز‌های اخیر خسارت‌های به ۳۰ روستای عمدتا واقع در بخش مرکزی شهرستان بیله سوار وارد کرد.

وی اضافه کرد: بر اساس برآورد‌های اولیه حدود پنج هزار میلیارد ریال خسارت به بخش‌های تاسیسات زیربنایی، کشاورزی و طرح‌های تولیدی و اقتصادی وارد شد.

فرماندار بیله سوار اضافه کرد: سیل روز‌های اخیر ۶۲۰ میلیارد ریال خسارت به اراضی کشاورزی و باغات که در مسیر سیل قرار داشتند و همچنین ۲۷۰ میلیارد ریال خسارت به حوزه راه و ابنیه فنی شهرستان وارد کرد.

اصغری ادامه داد: بر اثر این سیل جریان آب رسانی ۱۲ روستا، برق ۲ روستا و گاز ۲ روستای دیگر قطع شد که دستگاه‌های مسئول در حال رفع مشکلات و قطعی این انشعابات هستند و تاکنون مشکلات ۱۱ روستا برطرف شده است.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار اردبیل از جاده گرمی بیله سوار _ گرمی که بر اثر سیل در روز‌های اخیر برای ساعاتی مسدود شد، اظهار کرد: استاندار در جریان این بازدید از تاسیسات شهرستان گرمی که از حوزه بیله‌سوار عبور می‌کرد، از جمله خطوط انتقال آب و گاز بازدید کرد و تصمیماتی در خصوص رفع مشکلات اتخاذ شد.

فرمانداربیله سوار خاطرنشان کرد: با تمهیدات پیش بینی شده طی ساعات پیش رو انشعابات قطع شده متصل و مشکلات برطرف خواهد شد.

برچسب ها: سیل ، خسارت ، خط انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.