مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو از آغاز اجرای طرح همسویی صنعت و دانشگاه به نام شهید علی وردی در این مجموعه خبر داد.

بهزاد ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: هدف از اجرای طرح همسویی صنعت و دانشگاه به نام شهید علی وردی شکوفایی و بالندگی صنعت و اقتصاد کشور و ایجاد ارتباط تنگاتنگ صنعت با دانشگاه است.

وی اظهار کرد: بر مبنای این طرح کارخانجات صنعتی با ایجاد زمینه‌های تجربی و مهارتی به عنوان کارگاه‌های عملی، موجب ارتقای آموزش‌های نظری دانشگاه‌ها می‌شوند و خلأ‌های موجود را در حوزه آموزش به نیروی انسانی مورد نیاز صنایع مرتفع می‌کنند.

این مسوول با بیان اینکه اجرای این طرح، حلقه گمشده رشد و بالندگی صنعت است، افزود: با اجرایی شدن این طرح، صنایع کشور می‌توانند از ظرفیت‌های خود به عنوان کارگاه‌های عملی و آزمایشگاه جهت بالا بردن ضریب آموزشی دانشگاه‌ها استفاده کنند و نیاز‌های تخصصی خود را از این طریق تامین نمایند.

ظهیری با اشاره به پیشقدم بودن این واحد تولیدی در این طرح مهم، گفت: امیدواریم سایر واحد‌ها و صنایع نیز با برنامه ریزی آموزشی جهت هرچه نزدیکتر شدن فضای دانشگاهی به فضا‌های تولیدی اقدام کنند که موجب رفع نیاز‌های صنایع و پیشرفت کشور می‌شود.

وی گفت: مراسم افتتاحیه این طرح به عنوان برنامه مشترک وزارتخانه‌های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه مهارت افزایی و اشتغال آفرینی دانشجویان به میزبانی یکی از واحد‌های زیرمجموعه شرکت ایران ترانسفو برگزار شد.

برچسب ها: صنعت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.