رئیس پلیس‌راه استان اصفهان گفت: تمهیدات ترافیکی پلیس راه برای مراسم سالر‌وز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات پیش رو در نظر گرفته شده است.

 رئیس پلیس‌راه استان اصفهان با اعلام آمادگی نیرو‌های پلیس راه استان برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و انتظامی در سطح راه‌های این استان گفت: با توجه به افزایش تردد در محور‌های استان، به خصوص محور‌های شمالی در این ایام، بیشترین نیروی پلیس به محسوس و نامحسوس در این محور‌ها مستقر خواهند شد و نسبت به روان‌سازی ترافیک و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد.


سرهنگ اصغر زارع با اشاره به بکارگیری تمام تجهیزات هوشمند و گشت‌های محسوس و نامحسوس در این ایام تا پایان تعطیلات پیش رو در محور‌های مواصلاتی استان افزود: تمام سعی و تلاش پلیس راه استان در این ایام بر این است که با بهره‌گیری از تمام امکانات درون و برون‌سازمانی، روان‌سازی ترافیک و خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.


او  گفت: رانندگان خودرو‌های شخصی و ناوگان عمومی مسافربری، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در طول سفر با توجه به تراکم ترافیک در محور‌های منتهی به سمت مرقد مطهر، زمان سفر خود را برای رسیدن به مراسم مدیریت و از هرگونه عجله و شتاب بی مورد خودداری کنند تا سفری بی‌خطر پیش رو داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.