مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: پیشنهاد می‌شود ۵۰ واحد صنعتی دیگر در استان با هدف کمک به پایداری شبکه برق در ساعات اوج مصرف به ویژه در تابستان ۱۴۰۲ به دیزل ژانراتور مجهز شوند.

سید محمد حسینی نژاد در نشست هماهنگی با صنایع برای کاهش مصرف در ساعات اوج بار استان سمنان، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۲ در بخش صنایع مورد انتظار است ۵۰ واحد صنعتی دیگر از دیزل ژنراتور بهره برداری کنند تا میزان همکاری این شرکت در این بخش منجر به افزایش تولید هم راستای شعار سال شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اعلام کرد: بالغ بر ۳۹ درصد از مصرف انرژی در استان سمنان در بخش صنعت مصرف می شود و این در حالی است که حدود ۱.۵ درصد از مشترکان در این تعرفه متمرکز شده‌اند.

حسینی نژاد از روند کاهش شاخص های مهم شرکت نظیر تلفات انرژی، متوسط زمان خاموشی هر مشترک در دقیقه و نرخ انرژی تامین نشده گفت و افزود: نتایج اقدامات جابه جایی بار سال ۱۴۰۱ منجر به ۴۵ مگاوات مدیریت مصرف در بخش صنعت شد که با توجه به توافقات صورت گرفته با شرکت شهرکهای صنعتی استان، کمترین میزان خاموشی بی‌برنامه در صنایع اعمال شد.

وی به استفاده ۶ مگاواتی از ظرفیت مولدهای اضطراری در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و افزود: آماده به‌کاربودن مولدهای موجود در صنایع، ادارات و سایر سازمانها، کمک شایانی در کاهش خاموشی ها در نتیجه ناترازی تولید و مصرف می کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: نمودار نیاز مصرف سال گذشته ۵۶۱ مگاوات بار را نشان داد که شرکت توزیع برق استان با انواع روش های مدیریت مصرف و تشویقی، صرفه جویی ۵۹ مگاواتی را اعمال کرد تا وضعیت شبکه به صورت پایدار باقی بماند.

حسینی نژاد خاطرنشان کرد: برای سال گذشته پاداش همکاری به منظور مدیریت مصرف در تمام تعرفه ها حدود ۱۲ میلیارد تومان بوده است که حدود ۹ میلیارد تومان به بخش صنعت اختصاص دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.