معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت‌: دولت سیزدهم برای اشتغال‌آفرینی اقشار مختلف از دانش‌آموختگان تا محرومان برنامه و پرونده ویژه دارد.

محمود کریمی بیرانوند در نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان با تاکید بر اینکه برای اشتغالزایی دانش‌آموختگان پرونده ویژه باز و با اهتمام ویژه پیگیری شود، گفت: رهبر معظم انقلاب در نشست‌های مختلف تاکید بر اشتغالزایی دانش‌آموختگان دارند.

وی تاکید کرد: تقسیم دستگاهی برای مشاغل خانگی باید از دستور خارج شود است و باید متناسب با ظرفیت هر دستگاه اجرایی تسهیلات مشاغل خانگی درنظر گرفته شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: کارگروه حمایت اشتغال در استان‌ها با هدف اشتغالزایی برای افراد نیازمند و محروم راه‌اندازی شود.

وی یادآور شد: ادارات ورزش و جوانان استانها در کارگروه اشتغال نقش پررنگ داشته باشند

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان‌ها و دستگاه‌های فرهنگی در کارگروه اشتغال نقش‌پررنگ داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در بخش صنعت، افزود: دستگاه‌های فرهنگی در کارگروه اشتغال نقش‌آفرینی کنند و در هر جلسه مصوبه‌ای برای اجرا از سوی دستگاه‌های فرهنگی تعریف شود.

کریمی بیرانوند افزود: سمنان جزو استان‌های برتر کشور در اشتغالزایی در بخش تعاونی است، اما باید این سهم افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.