رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان گفت: مطالبه گردی مردم از مسئولان در زمینه عفاف و حجاب باید به بهترین نحو انجام شود.

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان در جلسه فصلی ومشترک فراجا و این مجمع گفت: دشمن با تمام توان در مبارزه با نظام اسلامی در میدان حضور دارد وامروز سرمایه گذاری دشمن روی نسل جوان ونوجوان است که باید مسئولان در این راستا تلاشی جدی داشته باشند.


سردار جواد استکی افزود: هرجا مردم پای کار آمدند پیشرفت‌ها وموفقیت‌های بسیار زیادی حاصل شده واین بخاطر روحیه معنوی و اعتقادی و ایمان مردم است.


او با اشاره به نقش تشکلات مردمی در محلات گفت: باید در محلات تشکلاتی را راه اندازی نماییم تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات مردم، در مسائل امنیتی و مهم‌تر فرهنگی آن محله هم فعال باشند و بعنوان متولی محله برای جامعه اسلامی تلاش کنند.


سردار محمد رضا میر حیدری فرمانده انتظامی استان در این جلسه با اشاره به پشت صحنه هنجار شکنی وبدپوششی درجامعه گفت: دشمن با تمام توان در خصوص بد پوششی و برهنگی در جامعه اسلامی ایران تلاش می‌کند وسرمایه گذاری زیادی را انجام داده کسانی که کشف حجاب می‌کنند ویا با پوشش‌های ناهنجارحضور در مکان‌ها عمومی دارند ساماندهی شده از سوی دشمن است که باید به جد با آن‌ها برخورد شود.


در ادامه جلسه حجت الاسلام محسن مظاهری دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان هم با اشاره به ظرفیت‌های مردمی گفت: مردم بازوی توانمند برای همه نهاد‌ها خصوصا ستاد امربه معروف ونهی از منکر می‌باشد که باید این ظرفیت‌های مردمی را حفظ و حمایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.