مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) نمایشگاه گنجینه از فردا در اصفهان برپا می شود.

مدیر موسسه تنظیم و نشرآثار امام خمینی (ره) اصفهان  گفت:  نمایشگاه بزرگ آثار تجسمی گنجینه با یکصد اثر هنری از استادان برجسته در اصفهان برپا می شود.

 مهدی بنکدار افزود:  با اشاره به برپایی نمایشگاه بزرگ آثار تجسمی گنجینه  افزود: یکصد اثر هنری در این نمایشگاه از گنجینه آثار فاخر تجسمی نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان با همکاری حوزه هنری از دوازدهم خرداد در گالری‌های نمایشگاهی عمارت سعدی برپا می‌شود.

او گفت: نشست ادبی عروج «شاعرانه» با حضور استادن  و ادیبان  شعر و ادب در نگارستان امام خمینی (ره) اصفهان ۱۶ خرداد برپا خواهدشد.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان خاطرنشان کرد: نشست‌های ادبی، نمایشگاه عکس و کتاب در شهرستان‌های شاهین شهر، فولادشهر و سپاهان شهر از دیگر برنامه‌ها برای بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) در نظر گرفته شده است.

او  اضافه کرد: برگزاری مسابقه الکترونیکی کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی (ره)، برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی در نگارستان امام خمینی (ره) و برگزاری کارگاه هنری نقاشی با حضور کودکان در نگارستان امام خمینی (ره) از برنامه‌های ویژه سالگرد رهبر کبیر انقلاب است.

بنکدار با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بسیار ویژه این مناسبت برگزاری نشست هنری شب فیلم خرداد در تاریخ ۲۴ خرداد (نمایش ۳ فیلم کوتاه به همراه نقد و بررسی و تقدیر از کارگردان) است، گفت: نمایشگاه عکس از آثار تجسمی با موضوع حضرت امام (س) روز ۱۴ خرداد هم زمان با برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

بنکدار با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد اضافه کرد: این موسسه اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری و آموزشی در استان اصفهان را به مناسبت سی و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در نظرگرفته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.