شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از اجبار به پرداخت هزینه دو برابری بیمه سلامت کارمندی گلایه کرد.

بیمه سلامت در سال ۹۳ به منظور خدمت‌رسانی به اقشار مختلف جامعه که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند به‌وجود آمد تا به عنوان چتر حمایتی در مواقع ضروری برای افراد جامعه باشد، اما طبق گفته شهروند خبرنگار ما برخی از کارمندان مجبور به پرداخت هزینه دو برابری بیمه سلامت هستند.
این موضوع موجب نگرانی آن‌ها شد و با ارسال پیامی درخواست رسیدگی به آن‌ها را کرد. 

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام، بنده معلم بازنشسته و همچنین مستمری بگیر فرودگاه مشهد هستم. علی رغم داشتن بیمه پایه درمانی از طریق آموزش و پرورش، این ماه مبلغ بیمه در فیش حقوقی همسرم با بخشنامه اجباری بیمه سلامت کسر شده است. بنده بیمه پایه دارم و نباید به صورت مجدد از طریق حقوق همسرم به اجبار بیمه شوم و هزینه پرداخت کنم. به گفته فرودگاه مشهد این یک بخشنامه اجباری کسر بیمه از همه حقوق‌ها است که نادرست بوده و افراد دارای دو حقوق مانند بنده را لحاظ نکرده است. اینجانب در شرایط فشار اقتصادی و نداشتن بیمه پایه دو فرزندم به دلیل نبود کار، مجبور به پرداخت دو برابری هزینه بیمه هستم. لطفا جهت اصلاح بخشنامه پیگیری لازم صورت گیرد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ن ک
۱۱:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سلام لطفا درخصوص رتبه بندی فرهنگی بازنشسته ۱۴۰۰ هم از مبادی مربوطه پی گیری تا از احکام رتبه بتدی درحقوق خود بهر ه مند گردند باتوجه به اینکه مدت زیادی از آن سپری شده است باتشکر.
آخرین اخبار