مراسم جشن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) به همت فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه دو شیراز نزاجا و با حضور عاشقان ولایت در باغ عفیف آباد شیراز برگزار شد.

دهه کرامت همه ساله از روز اول ماه ذی القعده مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و در ۱۱ ذی القعده روز میلاد امام رضا (ع) که یکی از بزرگترین اعیاد ایرانیان است با یادآوری لطیف‌ترین علائق و مهر و وفای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر خاتمه می‌یابد.

به همین مناسبت جشن سالروز میلاد خجسته حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به همت فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه دو شیراز نزاجا و با حضور عاشقان ولایت، فرماندهان و خانواده‌های کارکنان پشتیبانی منطقه ۲ ارتش در باغ عفیف آباد شیراز برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و  صلوات خاصه امام رضا (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) آغاز شد و با پخش کلیپ‌های حاوی تصاویری از حرم مطهر رضوی و برنامه‌های شاد همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عبدی، مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز و پذیرایی از حاضران ادامه یافت.

حجت الاسلام عبدی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به نامه ۳۸ نهج البلاغه، گفت: کسى که بنده مخلص خداست، مراقب دشمن و نقشه هاى اوست و هرگز از برابر دشمن عقب نشینى نمى کند.

مسئول عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۲ شیراز همچنین به تشریح معصیت و نافرمانی از خدا، فراگیر شدن فساد و ترس در جامعه پرداخت.

در پایان این مراسم از ۷۵ نفر برگزیده طرح لبیک فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه دو شیراز نزاجا تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.