مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از معرفی نفرات برتر جشنواره عکس میراث ماندگار خبر داد.

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار گفت: در این جشنواره هزار و ۶۵۰ قطعه عکس از ۶۵ عکاس سراسر کشور و  ۱۴ عکاس خراسان جنوبی  حضور داشتند.  

او افزود: عکس‌های ارائه شده در ۳ بخش گردشگری، صنایع دستی و  میراث فرهنگی بود  که ۱۰۰ قطعه عکس با نظر رأی داوران به مرحله نهایی راه یافتند.  

براساس رأی هیأت داوران جشنواره،  در بخش طبیعت امین بهجت از آذربایجان غربی به عنوان نفر اول برگزیده شد و احسان نیک فرجام  از مازندران و عرفان سامان فر  از فارس جایزه قابل تقدیر را دریافت کردند.

در بخش معماری و میراث فرهنگی جشنواره  فرشید احمدپور  از تبریز به عنوان نفر اول، امیر عنایتی از تربت حیدریه نفر دوم و هادی دهقان‌پور از سبزوار به عنوان نفر سوم جشنواره برگزیده شدند.

هیأت داوران در بخش صنایع دستی  امید علیزاده  از خراسان رضوی را به عنوان نفر اول برگزید و نفرات دوم و سوم را معرفی نکرد، اما  بهرام بیات  از زنجان و  فاطمه حسینی لاهیجی  از تهران شایسته تقدیر شدند.

جایزه ویژه استاندار خراسان جنوبی نیز به  جابر غلامی  از شیراز و جایزه ویژه فرماندار بیرجند به سه نفر، پیمان حمیدی پور  از خراسان شمالی، نسترن باش افشار  از تهران و  سروش جوادیان از تهران اعطا شد.

جایزه سرزمین گردشگری بادامشک هم به نسترن باش افشار از تهران و امین رحمانی از قزوین تعلق گرفت، جایزه ویژه استان نیز به عمار کیوانی  از بیرجند اعطا شد.  

رقابت عکاسان در دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی از روز جمعه پنجم خرداد آغاز شد و تا ۵ روز ادامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.