رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود از برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شاهوار در روستای نگارمن شهرستان شاهرود خبر داد.

مرتضی نظری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شاهرود گفت: اولین جشنواره گل و گلاب شاهوار در روستای نگارمن شهرستان شاهرود فردا پنجشنبه یازدهم خردادماه برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود افزود: از برنامه‌های جنبی این جشنواره برگزاری جشن گل غلطان نوزاد است.

نظری گفت: معرفی میراث تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نشاط‌آفرینی از اهداف این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای نگارمن، مدیر اقامتگاه بوم گردی باغ گیلاس و اداره میراث فرهنگی شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود ادامه داد: جشنواره گل و گلاب می‌تواند علاوه بر پویا نگه‌داشتن اهالی روستا با معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شاهرود و به‌ویژه روستای نگارمن، گامی مؤثر در افزایش فرصت‌های کارآفرینی و سرمایه‌گذاری گردشگری در این منطقه باشد.

او افزود: در این جشنواره چیدن گل محمدی، گلاب‌گیری سنتی، نمایشگاه صنایع‌دستی، عرضه غذا‌های محلی ارائه می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه روستای نگارمن در بخش بسطام و در ۲۰ کیلومتری شمال شهر شاهرود واقع‌شده است از عموم علاقمندان برای حضور در این جشنواره دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار