قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور دغدغه مندی دانشگاه نسبت به آینده دانشجویان را از جمله مواردی عنوان کرد که همواره مطرح است.

صباغ زاده قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد بیرجند گفت: نسبت به آینده دانشجویان دغدغه‌مند هستیم و به همین خاطر ریل گذاری در دانشگاه در حال تغییر است.

او افزود: گاه در کشور نداشته‌های خود را بزرگ کرده و به داشته‌های با ارزش خودمان فکر نمی‌کنیم؛ امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی در جمهوری اسلامی ایران است که قابل قیاس با سایر کشور‌های جهان و همسایه نیست.

صباغ زاده از خراسان جنوبی به عنوان استانی فرهنگی با سرمایه‌های انسانی قوی یاد کرد و گفت: هاشمی رئیس سابق دانشگاه آزاد شخصیت بسیار ارزشمندی است و آنچه برای انسان می‌ماند، انسانیت و اخلاقیت است.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: عزیزی رئیس جدید دانشگاه آزاد بیرجند هم زمینه تحصیلی درجه یک و سابقه بسیار درخشان علمی دارد.

او با ذکر این نکته که کار کردن در دانشگاه آزاد سخت و در این چنین شرایطی گرفتن مسئولیت ایثار است، اظهار کرد: ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است و دانشگاه را به صورت سنتی نمی‌شود اداره کرد.

صباغ زاده افزود: باید در زمینه مدیریت و تدریس علوم مختلف در دانشگاه خودمان را با نوآوری‌های دنیا و نیاز جامعه همسان کنیم.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در زمینه علمی در سطح جهان داشته‌ایم، بیان کرد: دنیا در حال تغییر است پس باید ما هم ریل گذاری خودمان در دانشگاه در زمینه تغییر رشته‌های مورد نیاز جامعه و سایر موضوعات تغییر دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.