مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دانش‌نامه دفاع مقدس استان در چهار جلد در دست تدوین است، گفت: جلد اول این دانش‌نامه امسال با حضور رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی می‌شود.

بهروز خوشبخت مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از افتتاح و بهره برداری از سه موزه فرهنگی دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت : موزه فرهنگی دفاع مقدس در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار در حال ساخت است که سفت کاری فاز اول آن در زمینی به مساحت هفت هزار و ۱۰۰ متر، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است این پروژه بزرگ در سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه ابنیه موزه فرهنگی مرصاد هم ۹۰ درصد و موزه آرایی آن ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در ادامه اظهار داشت: موزه فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان گیلانغرب هم ۱۰۰ درصد ابنیه آن تکمیل شده و موزه آرایی آن هم ۵۰ درصد پیشرفت دارد که به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در خصوص اقدامات فرهنگی این اداره کل هم گفت: سال گذشته ۶۷ عنوان کتاب و ۲۰ کتاب صوتی در قالب تاریخ شفاهی پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس، خاطرات مادران و همسران و خانواده شهدا و در حوزه کودک و نوجوان در استان منتشر شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.