مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: امسال رویکرد مصاحبه تغییر کرده و کانون ارزیابی تکمیلی، فرایند ارزیابی داوطلبان را انجام می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص آزمون استخدامی پیمانی سال ۱۴۰۲ و فرایند ارزیابی تکمیلی گفت: سال‌های گذشته پس از برگزاری آزمون استخدامی و فرایند مصاحبه، نمره‌ای تحت عنوان نمره مصاحبه لحاظ می‌شد.

محمدرضا ابراهیمی افزود: در سال گذشته نسبت نمره ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه بود، اما امسال این رویکرد تغییر کرده و مصاحبه به روش سنتی قبل نخواهیم داشت و کانون ارزیابی تکمیلی فرایند ارزیابی را انجام خواهد داد.

وی افزود: کانون ارزیابی تکمیلی با حضور ارزیابان تخصصی و حرفه‌ای در این کانون و طی یک فرایند علمی و برنامه‌ریزی‌شده و به‌صورت کامل شایستگی‌های عمومی، اختصاصی و حرفه‌ای داوطلبان را احصا می‌کنند.

ابراهیمی بیان کرد: داوطلبان باید در یک روز برای بررسی مدارک و معاینات پزشکی مراجعه داشته باشند و در روز مجزایی که اعلام خواهد شد، برای حضور در کانون ارزیابی تکمیلی مراجعه کنند.

او گفت: زمان ارزیابی تکمیلی برای هر فرد از ابتدای صبح آغاز شده و این فرایند باتوجه‌به اینکه چندساعته است، یک روز کامل را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به بررسی شایستگی‌های فردی در یک فرایند ارزیابی توسط کانون ارزیابی، عنوان کرد: کانون ارزیابی تکمیلی و فرایند گزینش به‌صورت جداگانه، اما در یک روز برای سنجش شایستگی‌ها انجام می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در استان اصفهان باتوجه به تعداد فراگیران ۱۱ کانون ارزیابی تکمیلی خواهیم داشت، تصریح کرد: افرادی که بر اساس دفترچه آزمون استخدامی واجد شرایط باشند و معاینات پزشکی را به‌درستی طی کنند، می‌توانند وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شوند و پس از آن و در همان روز مصاحبه گزینش نیز انجام خواهد شد.


منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.