با تلاش ماموران سازمان اطلاعات فراجا در نظرآباد، 2 نفر از اراذل و اوباش و عوامل آن ایجاد نزاع دسته جمعی در میدان صنعت شهر نظرآباد دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به جرح که تعدادی از اراذل و اوباش در آن با سلاح سرد اقدام به ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی در میدان صنعت شهر نظرآباد کرده بودند، بررسی موضوع و دستگیری عاملان آن در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات فراجا در این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در ادامه با رصد اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی 2 نفر از اراذل و اوباش و عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با ردزنی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف نظرآباد، این افراد در عملیات ضربتی دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ نادربیگی در پایان ضمن هشدار به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس به هیچ وجه با کسانی که با اوباشی گری بین مردم و ایجاد ناامنی می کنند مماشات نخواهد کرد و برابر قانون شدیدترین برخورد را با آنها انجام خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.