کتابفروشی سیار انتشارات آستان قدس رضوی (به‌نشر) در مناطق روستایی خراسان رضوی برپا شد.

حسین سعیدی مدیرعامل انتشارات به نشر گفت: در این طرح مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۳ دستگاه مینی بوس به عنوانکتابفروشی سیار انتشارات آستان قدس رضوی در مناطق روستایی خراسان رضوی کتابفروشی سیار به مناطق حاشیه شهر، مناطق محروم و دور افتاده خراسان رضوی اعزام و میزبان حضور کودکان و نوجوانان کتابخوان شدند.

او افزود: این کتابفروشی سیار تا روز میلاد امام رضا (ع) در شهرستان‌های کوهسرخ، نیشابور، مناطق حاشیه شهر مشهد از جمله گلشهر و شهرک شهید رجایی، ۱۵۰ عنوان کتاب ویژه مخاطب کودک و نوجوان را به نمایش گذاشته است.

مدیرعامل انتشارات به نشر با تأکید بر ضرورت گسترش مهارت‌های کتاب‌خوانی در خراسان رضوی ادامه داد: این کتاب‌ فروشی سیار در کنار معرفی و توزیع کتاب در بین گروه‌های هدف، با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله نمایش، قصه گویی، مسابقه و اهدای کتاب، استفاده از استیکر و طراحی جذاب، ارائه وسایل فرهنگی و نشاط انگیز و طراحی فضای داخلی با حضور قفسه‌های رنگارنگ، مُبلغ کتاب و کتاب‌خوانی شده است.

سعیدی با اشاره به فعالیت این کتابفروشی سیار در مناطق مختلف شهر مشهد بیان کرد: این کتابخانه سیار به محلات مختلف شهری نیز سفر می‌کند و با ارائه خدماتی اعم از خدمات ترویج، مطالعه و عرضه کتاب به محلات مشهد و مکان‌هایی که زائران امام مهربانی‌ها اجتماع دارند پذیرای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.