استاندار سمنان از آمادگی این استان برای تامین زمین برای ساخت مسکن کارگری برای نیروهای واحدهای بزرگ صنعتی در استان خبر داد.

هاشمی استاندار سمنان  در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت  اظهار کرد: تحقق شعار سال ، اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از اولویت های استان سمنان در سال است.

استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس اعلام مرکز آمار ایران ، در سال ۱۴۰۱ ، پایین ترین نرخ بیکاری کشور با ۶.۴ درصد متعلق به استان سمنان است ، تصریح کرد: جلسات گفتگوی بخش خصوصی و دولت موجب وفاق و همدلی و موجب گره گشایی بسیاری از مشکلات شده است.

هاشمی بر لزوم رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های قانونی تاکید کرد و گفت: هنر مدیر باید آن باشد که قانون را به نفع مردم تفسیر کرده و مشکلات را برطرف کند.

استاندار سمنان، تحقق شعار سال ، اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را از مهمترین اولویت های استان عنوان و اظهار کرد: آمادگی داریم تا در حاشیه واحدهای بزرگ صنعتی ، نسبت به واگذاری زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی ، ویژه کارگران همان مجموعه اقدام کنیم.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در جنگ‌ اقتصادی ، مقید به ساعت کار اداری نبوده و نیستیم ، گفت : با حمایت دستگاههای قضایی ، نظارتی و امنیتی ، بیش از ۸۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان ، به چرخه تولید بازگشت.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.