۷۶ درصد اعتبارات ابلاغی آذربایجان غربی تخصیص یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۷۶ درصد اعتبارات ابلاغی این استان شامل ۲ هزار و ۶۰۷ میلیارد تومان تخصیص یافته و بین دستگاه‌های اجرایی توزیع شده است.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در گفت وگوی خبری در مهاباد گفت: پارسال از مجموع سه هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب استان، حدود ۷۶ درصد آن با پیگیری استاندار آذربایجان غربی محقق شد که ۲۴ درصد از سال قبل از آن بیشتر بود.

وی با بیان اینکه پارسال سال مالی خوبی برای آذربایجان غربی بود، افزود: از مجموع سه هزار و ۵۷۳ میلیارد تومان اعتبارات سفر رئیس جمهور نیز که سه ساله است تاکنون سه هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان شامل ۹۰ درصد محقق شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی ادامه داد: پارسال یک هزار و ۷۰۶ مصوبه طی سفر‌های استاندار به شهر‌های مختلف استان با اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در راستای ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای به تصوب رسید که یک هزار و ۴۲۰ مصوبه آن عمرانی بوده است.

رهبردین با بیان اینکه اتمام پروژه‌های عمرانی در اولویت این مصوبات است، اضافه کرد: افتتاح طرح انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه در قالب بزرگترین پروژه عمرانی استان بود که اسفند ماه سال گذشته با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: تکمیل پروژه درمانی توسعه بیمارستان شهید راثی، اتمام بزرگ راه ارومیه به سِرو پس از ۲۵ سال، گازرسانی به ۲۵۰ روستا و چهار شهر و افتتاح ۴۵۴ کلاس درس جدید در قالب ۹۴ مدرسه از دیگر پروژ‌های افتتاحی سال گذشته این استان است.

رهبردین با اشاره به نگاه دولت به مناطق کم برخوردار و روستایی نیز گفت: پارسال ۱۵۳ کیلومتر راه روستایی، پوشش اینترنتی به ۱۴۳ روستا و اجرای طرح هادی در ۹۰ روستا انجام شد که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.