مدیر کل صنعت، معدن و تجات استان بوشهر ازپیگیری مستمر اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت راه اندازی  مجدد واحدهای صنعتی راکد در استان با حضور مسئولین مرتبط خبرداد.

مهدی صفوی در حاشیه بازدید از واحد صنعتی راکد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و دیگر مسئولین دستگاههای  اجرایی در روز گذشته گفت: در سال جاری پیگیری جدی و مستمر برای رسیدگی به مسائل و مشکلات واحد های صنعتی راکد  به منظور احیاء و راه اندازی به چرخه تولید از اولویت های مهم اداره کل صمت استان می باشد.

وی افزود: به منظور رسیدگی و رفع مسائل و مشکلات صنایع ،  از 4 واحد صنعتی غیرفعال که در زمینه سلولزی ،لوازم آرایشی و بهداشتی،مواد غذایی و غیره مستقر در ناحیه صنعتی خوشاب دشتستان و شهرک صنعتی بوشهر 2  با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط بازدید میدانی بعمل آمد . 

مدیر کل صمت استان بوشهر با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر خاطر نشان کرد :  بانکهای عامل و دستگاههای اجرایی استان در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال  "مهارتورم و رشد تولید " نامگذاری شده است ، انتظار تلاش و جدیت بیشتری در راستای اجرایی نمودن مصوبات کارگروه تسهیل برای توسعه و گسترس بنگاههای اقتصادی می باشد .

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر  با اشاره به نهضت احیای واحدهای صنعتی راکد در استان و حمایت از صنایع و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف عنوان کرد : تسهیلات ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولیدی، اقتصادی، سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در استان بوشهر فراهم شده است. 

علی باستین عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان ، امسال بهشت سرمایه‌گذاری در استان بوشهر رقم خواهد خواهد خورد و در این زمینه قراردادها با بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر احیا واحدهای راکد و افزایش ظرفیت صنایع تولیدی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در این زمینه همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی امری مهم و اجتناب‌ناپذیر است.

 باستین گفت : افزایش ظرفیت صنایع تولیدی استان بوشهر با مشارکت بانک‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در دستورکار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.