توکلی گفت: برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۲۶۶ دستگاه آمبولانس و ۶۰ دستگاه موتورلانس در نظر گرفته شده اند.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مراسم سالگرد رحلت و بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) گفت: نزدیک به دو هزار کارشناس و نیروی اورژانس پیش بیمارستانی در مراسم سالگرد ارتحال حضور خواند داشت و برای این مراسم ۳۸ ماشین پشتیبانی نیز در نظر گرفته شده است.

محمداسماعیل توکلی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت: برای مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۲۶۶ دستگاه آمبولانس، ۶۰ دستگاه موتورلانس، ده دستگاه اتوبوس آمبولانس، خودروی ارتباطات سیار و فرماندهی در نظر گرفته شده اند. همچنین ۱۳ درمانگاه در محل استقرار یافته و چهار بیمارستان صحرایی نیز برپا خواهند شد. 

به گفته وی تمام پایگاه‌های پیش بیمارستانی اطراف حرم مطهر آماده ارائه خدمات به زائران خواهند بود و نزدیک به دو هزار کارشناس و نیروی اورژانس پیش بیمارستانی در مراسم سالگرد ارتحال حضور دارند.

او افزود: همکاران در حوزه‌های مرکز سلامت محیط و بیماری‌های واگیر، تمامی اقدامات لازم از جمله نظارت بر موکب‌های پذیرایی و اسکان زائران را انجام خواهند داد.

او بیان کرد: در حرم مطهر حضرت امام (ره) دو فروند بالگرد هوایی و در کشور ۵۲ پایگاه هوایی آماده ارائه خدمات به زائران هستند. 

وی گفت: کمیته بهداشت و درمان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از ۱۰ خرداد با شروع حرکت کاروان‌ها به سمت حرم مطهر اقدامات خود را شروع می کند که تا پایان ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت. 

او ادامه داد: امکانات و ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات به زائران حرم مطهر اندیشیده شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار