مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص و تحویل۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری بیله سوار جهت آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید از پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن بیله سوار و پروژه‌های در حال اجرای راه و شهرسازی بیله سوار گفت: برای سایت مسکن شهرستان بیله سوار زمین ۲۴۰ واحدی جانمایی شده که در صورت افزایش متقاضیان، زمین جدیدی جانمایی خواهد شد.

او افزود: ثبت نام هزار و ۸۱۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بیله سوار صورت گرفته و ۳۸۳ نفر متقاضی تایید نهایی شده و ۴۰۱ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شده و تا به حال ۱۷۴ نفر نیز نسبت به واریز وجه اولیه اقدام نموده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به برنامه ریزی جهت ساخت ۲۴۰ واحد مسکن در شهرستان بیله سوار اشاره کرد و افزود: فونداسیون ۱۰۰ واحد از این طرح اتمام یافته و هم اکنون در مرحله اجرای اسکلت بوده و عملیات اجرایی مابقی واحد‌ها نیز بزودی آغاز خواهد شد.

حیدری گفت: تخصیص و تحویل ۵۰ تن قیر رایگان به شهرداری جهت آسفالت معابر هدف، جزو برنامه‌های ما در بحث اجرای بازآفرینی شهری شهرستان بیله سوار می‌باشد.

او از تکمیل و بهره برداری ۷ کیلومتر احداث باند دوم محور بیله سوار به گرمی تا پایان فصل کاری سالجاری خبر داد و افزود: با توجه به ۶۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکار پروژه، مقرر گردید با پرداخت ۵ میلیارد تومان بصورت نقدی ادامه عملیات اجرایی را تسریع بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
50 تن قیر به کجای بیله سوار می رسه 20 ساله کوچه ها ومعابر بیله سوارآسفالت و نوسازی نشده و این شهرستان علیرغم اینکه درآمد کل استان را برای اردبیل کسب می کنه اما تبدیل به ویرانه شده.