۱۷ واحد نانوایی متخلف در زنجان به تعزیرات حکومتی استان معرفی شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بر اساس گزارش های مردمی و بازدید میدانی گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، ۱۷ واحد صنفی نانوایی جهت اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

ولی الله زمانی گفت: واحدهای متخلف سطح شهر زنجان به دلیل گران فروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه آرد اعمال قانون خواهند شد.

وی اظهار کرد: بعد از تایید نهایی در مراجع ذیصلاح، در اسرع وقت سهمیه آرد واحدهای نانوایی متخلف تعلیق و سهمیه آن واحدها به نزدیکترین واحد نانوایی منطقه جهت پخت نان اضافه خواهد شد.

زمانی یادآور شد: برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با هرگونه تخلف، کم فروشی،‌ عرضه خارج از شبکه آرد، تعطیلی خودسرانه، کاهش ساعات پخت نان برخورد سریع و قاطع صورت می‌گیرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان همچنین از اختصاص ۱۲۷ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند خبر داد و گفت: این میزان سهمیه فروردین و اردیبهشت سالجاری توزیع شده است.

زمانی با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در ۲ مرحله ۶ ماهه اختصاص می یابد، افزود: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای ۴۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود پنج هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در ۲ نوبت ۶ ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.