مرحله دوم ثبت نام طرح دستیار فناوری به منظور بکارگیری دانشجویان فعال و نوآور در عرصه کسب و کار در دانشگاه سمنان آغاز شد.

 ️رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان گفت:مرحله دوم طرح دستیار فناوری با هدف حضور فعال دانشجویان در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور با حمایت معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم آغاز شده است.

علی حقیقی اصل افزود: در طرح دستیار فناوری دانشجویان یک دوره زمانی شش ماهه کار دانشجویی را در شرکت‌های فناور و دانش بنیان می‌گذرانند و به ازای آن ماهیانه یک میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی، دو میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی ارشد و سه میلیون تومان به دانشجویان دکتری پرداخت می‌شود.

به گفته وی، این طرح یکی از برنامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای هدایت شغلی هدفمند دانشجویان و استفاده کاربردی و تجربه افزایی آن‌ها در زمینه کارآفرینی، تربیت نیروی متخصص و اشتغال دانش‌آموختگان است.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با بیان اینکه، دانشجویان کارشناسی پس از گذراندن نیمسال ششم تحصیلی، کارشناسی ارشد بعد از گذراندن نیمسال دوم و دانشجویان دکتری بعد از گذراندن نیمسال چهارم می‌توانند در این طرح شرکت کنند تصریح کرد: علاقه‌مندان تا ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ برای ثبت نام در این طرح مهلت دارند.

دانشجویان و شرکت‌های دانش بنیان و فناور متقاضی برای ثبت‌نام در این طرح و بهره‌مند شدن از مزایای آن می‌توانند از طریق آدرس https://www.parkintern.ir/ اقدام و برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۳۳۶۰۵۰۴۷ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.