کارکنان و مسئولان تیپ ۵۵ هوابرد به همراه نمایندگان بنیاد شهید با اجرای یک رزمایش با حضور در منزل ۳۰۰ شهید و ایثارگر والامقام تیپ ۵۵ هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کردند.

کارکنان و مسئولان تیپ ۵۵ هوابرد به همراه نمایندگان بنیاد شهید و دستگاه‌های اجرایی و فراجا استان فارس با اجرای یک رزمایش در قالب ۴۰ گروه با حضور در منزل ۳۰۰ شهید و ایثارگر والامقام تیپ ۵۵ هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت خانواده آنان تجلیل کردند.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: امنیت، اقتدار و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا است و ادامه راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز ضرورت دارد.

او گفت: تیپ ۵۵ هوابرد یکی از یگان‌های افتخار آفرین دوران دفاع مقدس بود که ۲۳۵۰ شهید گلگون کفن و ۱۲۷۰۰ جانباز و ایثارگر و همچنین ۱۱۲۴ آزاده سرافراز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نموده است و امروز این افتخار نصیب تیپ ۵۵ هوابرد شد که با همکاری بنیاد شهید استان فارس و سایر دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم با حضور در منزل شهدای والامقام و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس از برکات وجود آنان فیض ببریم. این دیدار‌ها با هدف سپاس و قدردانی از امنیت پایداری است که به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگران، جانبازان و آزادگان حاصل گردیده است.

دمیری معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید استان فارس هم در این رزمایش عنوان کرد: واقعیتی که نباید از نظر دور داشت این است که اول از همه آن کسی که از این دیدار‌ها استفاده و بهره می‌برد خود مسئولان و کارکنان دستگاه اجرایی هستند که از نزدیک با روحیات، ایثارگری و معنویتی که خانواده این عزیزان دارند آشنا می‌شوند و در وهله دوم هدف از این رزمایش و دیدار‌ها اعلام سپاس و تقدیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راس مقام معظم رهبری که اولین بار طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران از لسان مبارک ایشان جاری شد که در واقع مراتب سپاس و قدردانی نظام و مقام معظم رهبری را خدمت این عزیزان ابلاغ می‌کنیم.

لازم به ذکر است گروه‌های اعزامی با حضور در منازل شهیدان و ایثارگران شهر شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد با اهدا لوح و هدیه از خانواده‌ی آنان تجلیل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.