ضرورت اجرای فریضه‌ «جهاد تبیین» در تمامی جامعه

فرماندار زرند گفت: فریضه‌ «جهاد تبیین» باید به معنای واقعی کلمه در تمامی بخش های جامعه اجرا شود.

 جلسه دورهمی پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان زرند، با حضور سید رضا حسینی نژاد فرماندار، سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند و جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 ابتدا تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و یاد شهدا پرداخته و سپس دغدغه‌های خود را با فرماندار زرند مطرح کردند و برای رفع موانع اشتغال فرزندان ایثارگران در شهرستان زرند، از فرماندار درخواست مساعدت و همکاری کردند.

 سید رضا حسینی نژاد، فرماندار زرند ضمن گرامیداشت سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ایثارگران جبهه و جنگ، مخصوصا رزمندگان عملیات غرورآفرین بیت المقدس و فتح خونین شهر را گرامی داشت و گفت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، بی شک وظیفه‌ای شرعی، انسانی و انقلابی است که باید از سوی تک تک افراد جامعه مهم شمرده شود.

او افزود: به دلیل شرایط ویژه جامعه‌ امروز، فریضه‌ی «جهاد تبیین» باید به معنای واقعی کلمه در تمامی جامعه اجرا شود.

 حسینی نژاد نقش پیشکسوتان دفاع مقدس را در این امر، بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و تاکید کرد، پیشکسوتان دفاع مقدس امروز وظیفه مهم جهاد تبیین را برعهده دارند.

 

فرماندار زرند، در ادامه جلسه نکاتی را در مورد وضعیت نیروی انسانی مورد نیاز صنایع زرند و تعداد افراد جویای کار در این مشاغل ذکر کرد و دغدغه‌ی پیشکسوتان جبهه و جنگ را برای از میان برداشتن موانع اشتغال فرزندان ایثارگران به جا دانست و به آن ها برای رفع موانع ذکر شده در چهارچوب قوانین، قول همکاری و پیگیری داد.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار