اداره کل امور عشایر فارس با تدارک سفر یک روزه اهالی رسانه صدا و سیما مرکز فارس و در جهت آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران این سازمان، بازدید از مناطق عشایری دشت ارژن را برنامه ریزی کرد.

در این برنامه پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیما مرکز فارس با هیئت همراه متشکل از معاونین، مدیران ادارات، تهیه کننده و تولیدکنندگان برنامه‌های صدا و سیما، خبرنگاران واحد خبر و... به همراه دکتر کریمی مدیرکل امور عشایر فارس و جمعی از همکاران اداره کل امور عشایر فارس و اداره امور عشایر شهرستان شیراز حضور داشتند.

پهلوانیان مدیرکل سازمان صدا و سیما مرکز فارس با اشاره به گستردگی ایلات و طوایف عشایری در استان فارس، آنرا یک موهبت الهی خواند و گفت باتوجه به این پراکنش عشایر در نقاط مختلف استان، باید از این رنگین کمان اقوام در جهت معرفی آداب و سنن غنی مردمان این سرزمین نهایت بهره را برد.

پهلوانیان در راستای اهداف سازمانی صدا و سیما جمهوری اسلامی در جهت تولید برنامه‌های فاخر فرهنگی، هنری، اجتماعی و... در کشور افزود یکی از برنامه‌های بلند مدت صدا و سیما مرکز فارس، تهیه و تولید برنامه‌های مختلف، سیما، صدا و خبر از عشایر استان فارس، به نسبت جمعیتی آن‌ها با جوامع شهری و روستایی است که باید بصورت ویژه در کنداکتور و جدول پخش این سازمان قرار گیرد.

کریمی مدیرکل امور عشایر فارس نیز با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در یکسال گذشته و همکاری ویژه سازمان صدا و سیما مرکز فارس گفت: یکی از رسالت‌های این سازمان اطلاع رسانی خدمات ارزشمندی است که نظام جمهوری اسلامی به عشایر کشور و استان فارس ارئه می‎کند که در همین راستا در مدت اخیر تقریبا تمامی برنامه‌های خدمات رسانی اداره کل امور عشایر فارس به سمع و نظر مردم استان رسیده است.

در سفر یک روزه مدیران و همکاران سازمان صدا و سیما مرکز فارس و اداره کل امور عشایر فارس، از عشایر منطقه گیاهزار، عشایر تیره بیگدلی کشکولی بزرگ دشت ارژن، عشایر فارسیمدان مستقر در دشت ارژن، مناطق عشایری کهمره سرخی بازدید و در جهت ارج نهادن به خانواده معزز شهدا نیز از خانواده شهید مرادی در سایت اسکان عشایری شهید مرادی تقدیر بعمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار