اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که آیفون ۱۵ پرو مکس از دوربین اصلی و فناوری نمایشگر مشابه آیفون ۱۴ پرو مکس استفاده می‌کند.

یکی از نوآوری‌های اصلی مورد انتظار برای رسیدن به آیفون ۱۵ پرو مکس، دوربین اصلی جدید است که احتمالاً مبتنی بر سنسور ۱ اینچی IMX۹۰۳ سونی است. با این حال، یکی از منابع ادعا می‌کند که آیفون ۱۵ از همان دوربین Quad-Bayer IMX۸۰۳، ۴۸ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ اینچی که آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس دارند، استفاده می‌کند.

همچنین گفته می‌شود که آیفون ۱۵ پرو مکس فناوری پنل OLED M۱۲ را که در نسل فعلی استفاده می‌کند، به همراه خواهد داشت. ما را اشتباه نگیرید، طبق آزمایش ما، این یک پنل شگفت‌انگیز است، اما کاربران ظاهراً نباید انتظار سطح روشنایی جدید دیوانه‌وار یا هر چیز دیگری از آن را داشته باشند.

 صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو مکس ممکن است دقیقاً به اندازه صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو مکس نباشد، زیرا گزارش‌های فعلی ادعا می‌کنند که گوشی جدید با طول و عرض ۱۵۹.۸ میلی متر و ۷۶.۷ میلی متر، در مقایسه با  آیفون ۱۴ پرو مکس با طول و عرض ۱۶۰.۷  میلی متر و   ۷۷.۶ میلی متر کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر خواهد بود.

در مورد افزوده‌های جدید مورد انتظار در آیفون ۱۵ پرو مکس، دوربین تله‌فوتوی پریسکوپ بسیار مورد بحث است چرا که ظاهراً منحصر به آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد بود.

همچنین انتظار داریم که خانواده آیفون ۱۵، از جمله پرو مکس، با درگاه USB تایپ C عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که اپل A۱۷ Bionic جدید ۳ نانومتری ساخته شود و ۸ گیگابایت رم LPDDR۵ نیز وجود داشته باشد.

منبع: gsmarena

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار