مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: در حال حاضر یک میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند نکته مهم این که متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.

آقای تقدسی گفت: در حال حاضر یک میلیون نفر در سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کردند و متقاضیان هر پنج انتخاب خود را بر اساس اولویت تعیین کنند.

او گفت: در حال حاضر سامانه اختلال ندارد، بیشتر مشکل افرادی که در طرح قبل انصراف داه اند این است که حساب خود را در زمان تعیین شده بلوکه نکردند.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: برخی از افرادی که در طرح قبلی حضور داشتند، فکر می‌کردند بانک حساب قبلی آن‌ها را ارسال می‌کند و برای وکالتی کردن اقدام نکردند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با بیان اینکه برخی از بانک‌ها هنوز بخشی از اطلاعات را ارسال نکرده‌اند، گفت: این موضوع به بانک‌ها اعلام شده تا امروز دوباره اطلاعات باقی مانده را ارسال کنند و افرادی که هنوز اطلاعاتشان به سامانه نرسیده بتوانند فردا ثبت نام خود را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۶ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
سامانه حتی یک راه ارتباطی با کاربران و متقاضیان درنظر نگرفته است.
با گذشت ۵ روز از آغاز ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، تعدادی از متقاضیان علی رغم وکالتی کردن حساب، با پیام حساب وکالتی یافت نشد مواجه می شوند. بانک اعلام می کند که حساب وکالتی شده و از طرف بانک مشکلی نیست. سامانه هیچ گونه پشتیبانی برای پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان ندارد و متقاضیان سرگردان هستند که مشکلاتشان را از کجا پیگیری کنند و نمی دانند که در صورت پایان یافتن زمان ثبت نام و حل نشدن مشکل سامانه چه وضعیتی پیدا می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
این یعنی صدهزار میلیارد تومن پول بلوکه شده تو حساب های وکالتی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
یه کارمندم. ده سال پیش یه ماشین گرفتیم که الان فرسوده شده ولی سنش به بازنشستگی نمیخوره. اگه بفروشم با پولش ارزونترین ماشین رو میتونستم به قیمت کارخانه بخرم.ولی چون بعد 10 سال نتونستم 100 تومن پس انداز کنم این آبشن هم از زندگی ما حذف شد. نتیجه 17 سال کارمندی شده یه ماشین کهنه و یه خونه 70 متری که توش خفه میشی.
آخرین اخبار