در راستای توسعه کشتی دنیا، رضا عظیمی مربی سازنده کشورمان به عنوان مدرس مشغول آموزش در قاره آمریکا است.

رضا عظیمی مربی کشتی که از چند سال پیش هدایت تیم ملی نیکاراگوئه را برعهده دارد و در مسابقات پان آمریکن نیز نتایج خوبی به دست آورده، با دعوت مستقیم فرانسیسکو دی لوپز رئیس فدراسیون گواتمالا که ریاست کنفدراسیون قاره آمریکا را هم برعهده دارد، به این کشور رفت و به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد این کشور انتخاب شد.

عظیمی حالا مدتی است به‌عنوان سرمربی و مدرس فنی کنفدراسیون کشتی قاره آمریکا در اردو‌های آموزشی این قاره حضور دارد و در حال حاضر نیز در اردویی واقع در شهر گواتمالا با حضور پانزده کشور از جمله کشورهای؛ آرژانتین، مکزیک، شیلی، آمریکا، کانادا، پرو، کوبا، جامائیکا، نیکاراگوئه، سالوادور، دومینیکن، کاستاریکا، پورتوریکو و ... به‌منظور برگزاری یک دوره آموزشی برای مربیان و داوران از ۶ الی ۱۰ خردادماه شرکت کرده است.

قرار است دوره XXXII جام بین المللی "پت شاو" که یک تورنمنت توسعه و آموزش کشتی برای قاره آمریکا محسوب می‌شود و بخشی از تقویم رسمی مسابقات فدراسیون بین المللی است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ خرداد ماه برگزار شود، مربی ایرانی رضا عظیمی به تدریس فنی و آموزش برای مربیان متخصص UWWA بپردازد.

همچنین یک اردوی آموزشی در ۳ سبک کشتی با حضور ورزشکاران گواتمالایی و خارجی از جمله ورزشکارانی از کشور‌های مکزیک، شیلی، آرژانتین و ... برای رده‌های زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال، زیر ۲۰ سال و بزرگسالان پس از جام "پت شاو" برگزار شود.

عظیمی با بیان اینکه کشتی‌گیران گواتمالایی در این جام فرصت داشتند تا خود را با حریفانی از شیلی، آرژانتین و مکزیک بسنجند، تاکید کرد: جام پت شاو رویداد تدارکاتی برای بازی‌های آمریکای مرکزی و کارائیب خواهد بود که خردادماه در السالوادور برگزار می‌شود.

گفتنی است در تیم ملی گواتمالا علاوه بر رضا عظیمی، چند مربی خارجی دیگر از کشور‌های کوبا، ونزوئلا و مکزیک نیز حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار