چهارمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین در مشهد پایان یافت + فیلم

چهارمین کنگره بین‌المللی مداخلات تهاجمی غیرجراحی در بیماری‌های مادرزادی ساختمانی قلب به کار خود پایان داد.

چهارمین کنگره بین‌المللی مداخلات تهاجمی غیرجراحی در بیماری‌های مادرزادی ساختمانی قلب با حضور ۸۰۰ استاد برجسته داخلی و خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کار خود پایان داد.

مسئول دبیرخانه چهارمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین اظهار داشت: در این کنگره سه روزه بیش از ۸۰۰ نفر از ۱۰ کشور آمریکا، انگلیس، هندوستان، تایلند، آلمان، ایتالیا، ترکیه، ویتنام، لهستان و افغانستان حاضر بودند و از داخل کشور به جز مشهد از تهران، اهواز، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، قم، رشت، کرمان و بندرعباس حضور داشتند.

آبیار گفت: بیش از ۷۰ اثر از ۱۱ کشور در قالب مقالات علمی و پژوهشی حوزه قلب و عروق دریافت شد، آثار به‌صورت پوستر الکترونیک و ارائه نمونه ‌های پیچیده ارائه شد و از این تعداد ۳۳ اثر پذیرفته شد که ۲۳ اثر آن پوستر الکترونیک و ۱۰ اثر دیگر نمونه پیچیده بود.

چهارمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین با موضوع مداخلات تهاجمی غیرجراحی در بیماری‌های مادرزادی و ساختمانی قلب به مدت سه روز از سوم تا پنجم خرداد ماه سال ۱۴۰۲ در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۸:۰۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
من می خواهم از دکتر بهزاد علیزاده تشکر کنم وبگویم که بهترین وبا اخلاق ترین پزشک دنیاست انشالله همیشه سالم و شاد باشد
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۸:۰۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
سلام خدمت شما وقتی در بیمارستان این کنگره از پیش مشخص شده و معلوم نیست از کی برنامه ریزی شده کاش یه ذره هم به فکر بیمارانی بودین که قرار بود در اون تاریخ عمل قلب داشته باشند و هیچ اطلاعی به بیماران ندادید که عمل جراحی صورت نمیگیرد و خانواده هایی که دچار استرس زیاد بودن بخاطر عمل قلب عزیزشان واز نگرانی در نیاوردید و سهل انگاری نمی کردید ومی گفتید که قراره کنگره برگزار بشه و کاش در بیمارستان های دولتی کمی درک کنید
آخرین اخبار