آمادگی شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی روی بام منازل ۲ هزار خانواده اصفهانی

شهردار اصفهان گفت: شهرداری برای مشارکت در نصب پنل‌های خورشیدی روی بام منازل ۲ هزار خانواده اصفهانی آمادگی دارد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه آمادگی داریم اگر شهروندان داوطلب شوند، امسال روی بام منازل دو هزار خانواده با مشارکت خودشان پنل خورشیدی نصب کنیم، گفت: در این راستا با توجه به اینکه برق تولیدی حاصل از این پنل‌های خورشیدی پیش خرید می‌شود، می‌تواند برای خانواده‌ها از نظر اقتصادی در کوتاه مدت یک منبع درآمد پایدار باشد. 

علی قاسم‌زاده افزود:با توجه به اینکه برق تولیدی حاصل از این پنل‌های خورشیدی پیش‌خرید می‌شود، می‌تواند برای خانواده‌ها از نظر اقتصادی در کوتاه مدت یک منبع درآمد پایدار باشد.

 او گفت:به هر خانواده‌ای که اعلام آمادگی کند، وام تشویقی ارائه می‌شود تا بتوانند پنل خورشیدی را خریداری و نصب کنند، در این راستا افراد می‌توانند از محل درآمد فروش برق تولیدی اقساط وام خود را پرداخت کنند و بعد از صفر شدن اقساط وام یک درآمد پایدار برای خانواده کسب خواهد شد، این اقدام به نفع مردم و همچنین آب و هوای شهر اصفهان است.

شهردار اصفهان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است در یک برنامه ۱۰ ساله برق فضا‌های در اختیار شهرداری از طریق پنل خورشیدی تأمین شود، البته مردم نیز باید در این الگوی تولید انرژی پاک مشارکت داشته باشند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.