جشن بزرگ ولادت امام رضا(ع) در شب میلاد امام مهربانی ها با حضور زائران، مجاوران و موکب‌های مردمی برپا خواهد شد.

جشن بزرگ میلاد ثامن الحجج (ع) عصر روز سه‌شنبه، یعنی شب میلاد امام مهربانی‌ها در خیابان امام رضا (ع) آغاز خواهد شد. زائران و مجاوران رضوی حدفاصل میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس و ورودی باب‌الرضا (ع) حرم مطهر رضوی گرد هم خواهند آمد و تا پاسی از شب در کنار هم، یکی از بزرگ‌ترین و با نشاط‌ترین جشن‌های مذهبی در مشهد مقدس را برپا خواهند کرد.

رویداد‌های جذاب و جُنگ شادی برای کودکان

برای این جشن چهار رویداد ویژه پیش‌بینی شده است که مهمترین آن‌ها در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس برگزار خواهد شد.

این رویداد‌های متنوع و جذاب شامل برنامه‌های جذاب فرهنگی، هنری و ورزشی است و برای گروه‌های سنی مختلف به ویژه کودکان و نوجوانان شگفتانه‌های بسیاری خواهد داشت. پیش‌بینی غرفه‌های بازی و سرگرمی و جُنگ شادی برای کودکان از جمله این شگفتانه‌هاست که بستری مناسب برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ همراه با فرزندان خردسالشان را فراهم خواهد کرد.

برپایی ۳۰۰ موکب فرهنگی و پذیرایی

از دیگر ویژگی‌های این جشن بزرگ، برپایی حدود ۳۰۰ موکب فرهنگی و پذیرایی در طول مسیر میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس است که با مشارکت مردم برپا می‌شود تا خود آن‌ها میزبانان اصلی این جشن مردمی و خانوادگی باشند.

برای هماهنگی تحویل این غرفه‌ها، متقاضیان ارائه خدمت از جمله تشکل‌های مردمی، هیئت‌های مذهبی و مؤسسه‌های مردم‌نهاد می‌توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۸ ارسال کنند تا مقدمات برپایی و تحویل این موکب‌ها انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار