مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت:طی امروز و فردا شرایط جوی نسبتاً ناپایدار همراه با افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

سیاوش محمدی گفت:براساس نقشه‌های هواشناسی و پیرو هشدار صادره (شماره ۲۰ - سطح نارنجی) طی امروز و فردا شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در ساعاتی از شبانه روز در مناطقی از استان ضمن افزایش ابر بارش باران پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود:طی این مدت وزش باد غالباً ملایم تا متوسط بوده و تغییرات محسوس دمایی نخواهیم داشت.

محمدی بیان کرد:در قبل از ظهر‌ها آسمان بیشتر مناطق استان صاف تا نیمه ابری خواهد بود؛ اما در ساعات بعدازظهر و عصر و اوایل شب، از شرایط فصلی و محلی ناپایداری‌های جوی تشدید شده و در مناطق کوهستانی (بویژه نواحی منتهی به کوهستان سبلان، بخش‌هایی از شهرستان خلخال و شهرستان‌های انگوت و گرمی) علاوه بر رشد ابر‌های همرفتی، رگبار و رعدوبرق گاهی توام با تندباد موقتی و احتمالاً تگرگ و جاری شدن رواناب در مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نیست.

او گفت:از روز یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده با حاکمیت شرایط پایدار جوی، آسمان استان غالباً صاف بوده و دمای هوا بتدریج افزایش می‌یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود:در اواسط هفته آینده ضمن وزش باد جنوبی گاهی تند، هوای گرم در سطح استان اردبیل خواهیم داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.