زهرا رضایی مادر شهید میرسعید صادقی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر زهرا رضایی مادر شهید میرسعید صادقی امروز جمعه پنجم خرداد ماه، ساعت ۱۴ در مزار والدین شاهد همجوار گلزار شهدای شهر قزوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

در وصیت‌نامه شهید میرسعید صادقی خطاب به والدینش آمده است: «پدر و مادر عزیزم! امروز صحنه آزمایش الهی است و جنگ در راه خدا فرصتی برای رسیدن به نعمت‌های بی‌کران الهی است و نیز فرصتی است برای گنهکارانی، چون من، که با کشته شدن در راه خدا، مقداری از گناهان شان پاک شود.

این‌گونه فرصت‌ها همیشه برای انسان پیش نمی‌آید؛ لذا بایستی از آن بهره‌برداری کرد. پدر و مادر عزیزم! از شما چند خواهش دارم که امیدوارم انجام دهید: اول این که هیچ‌کس و به هیچ وجه برای من لباس سیاه نپوشد و دوم این که در شب اول قبر، برای من نماز وحشت بخوانید.»

شهید میرسعید صادقی، سیزدهم مرداد ۱۳۳۹ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش سید علی‌اصغر و مادرش زهرا نام داشت. این شهید گرانقدر که تا دوره کارشناسی در رشته علوم اقتصادی درس خواند، دانشجو و طلبه بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

شهید صادقی بیست و سوم فروردین ۱۳۶۶ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سر و پا، شهید شد و مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.