به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهرهمایش استانی حرکات نمایشی خودرو و موتورسیکلت‌های ورزشی امروز در گرگان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان با بیان اینکه مناسبت‌های مختلف ملی فرصتی مغتنم برای برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی جذاب برای جامعه است، گفت: همایش استانی حرکات نمایشی خودرو و موتورسیکلت‌های ورزشی امروز درمحل ترمینال شرق گرگان (خیابان جرجان) برگزار می‌شود.

مرتضی عباسی افزود: حرکات نمایشی خودرو‌های داخلی، کلاسیک، آفرود، سیستم صوتی و موتورسیکلت‌های ورزشی از دیگر بخش‌های این همایش است.

او با اشاره به شور و هیجان جوانان علاقمند به موتورسواری و خودرو‌های سواری گفت: با برگزاری همایش‌هایی از این دست می‌شود هیجانات ناشی از دوران جوانی را ساماندهی کرد.

استان گلستان حدود ۴۰۰ ورزشکار سازمان یافته در زیرمجموعه هیئت و ۴ پیست در شهرستان‌های گرگان، علی‌آبادکتول، گنبدکاووس و مینودشت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نحن فداک یا رسول الله
۱۸:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
واقعا متاسفم برای شما جوانان رو اینطوری تشویق میکنین که با تک چرخ زدن تو اتوبان ها و جاده ها خودشونو به کام مرگ بکشونن ؟ این فرهنگه که میسازین؟ این فرهنگ نیس این قتله قتل بعد میاین با زور موتور همین جوانان رو از دستشون بگیرین که سرکیسشون کنید واقعا براتون متاسفم